I feel sick

Tyvärr har jag fått i mig något som min mage inte gillar för jag mår fruktansvärt illa idag. Kunde inte gå ut förren eftermiddagen och då mådde jag ändå väldigt dåligt... men nu har jag fått i mig lite mat och druckit ganska mycket vatten så det börjar bli bättre. Skönt!

Har fattat hur man gör så man kan skriva på svenska....redan hehe...

Vad händer i Nybro och Sverige? Mycket snö?
Nyfiken!

Nu har vi suttit på stranden och kollat på solnedgången, riktigt mysigt... vad har mer hänt...hmm...shoppat rätt mycket! Badat i poolen och havet. Börjar äntligen få lite färg, vi har ju varit så bleka hela tiden.

Allt är bra förutom att jag saknar Sveriges goda mat... trodde ALDRIG att jag skulle säga detta men jag längtar efter svensk husmanskost! Mår nästan illa av all thaimat bara jag tänker på den... men snart är det ju jul och då får det bli mycket köttbullar! Och julgodis....yummie!

Ha det så bra!
-Milla


Kommentarer
Matilda

usch att må dåligt utomlands är inte kul alls! själv har jag mått dåligt i sverige men är på bättringsvägen..men vad som händer i nybro har jag tyvärr inte koll på.. men här i halmstad är det ingen snö iaf.. ha det så bra!!

2008-12-08 @ 17:29:06
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Annelie

ingen snö :( Det var snö i en dag förra veckan, men det är typ 3 plus varje dag.. Annars inget spec... Har gjort dina mumsiga muffins idag...

Tråkigt att du har mått dåligt...

2008-12-08 @ 19:09:41
Mikaela

Tack så jätte mycket...vi hade det så himla kul och mysigt...jag som var så nervös hehe! Här är allt bara bra =)Idag köpte M och jag alla julklappar så man slipper stressa med des sen...så det är skönt! Hoppas ni också ha det bra och hoppas du mår bätte med magen snart, inte kul att må dåligt då man vi njuta av semestern Jag vill jag med =) Du jag tänke om du kunde köpa hem lite sol till mig...det kan väl inte kosta så mycket där eller =) jag vill också vara brun! SÅ GLÖM INTE DET...annars blir jag arg =P PUSSSSSS

2008-12-08 @ 20:29:54
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Matilda

tänkte bara kolla om du har fått besked från utbilningen du sökte?!

2008-12-09 @ 12:03:31
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Hannah

Vi saknar er här hemma! Speciellt Elias, hoppas att allt är bra med er. Vi ses snart. Kramar

2008-12-15 @ 09:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0