Pinsamt

Idag lyckades jag och min polska jobbarkompis sätta igång brandlarmet på Munksjö...PINSAMT! Vi dammade av alla rör i en korridor...dammade sjukt mycket alltså! Vi fick ha skyddsglasögon och hålla papper framför mun och näsa.... helt plötsligt börjar brandlarmet tjuta! Jag sa på skoj att "det var väl inte vi som lyckades med det här nu"... vi gick ut som alla andra och ställde oss, sen gick vi in igen... vi började damma igen tills det kommer några brandmän och frågar vad vi gör! Jag skämdes ordentligt mycket haha..... de förklarade att vi hade satt igång det, och precis då kom vår arbetsledare...snacka om att man blev mobbad sen =P Jaja, då fick dom nått annat att göra än att spela volleyboll på brandstationen =P hihihi....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0