Helgen i korthet

FREDAG:
Ledig.Nästan. Städade dagiset tidigt tidigt, sen bar det av till Kalmar med försenat tåg så jag missade bussen till Öland. Fick vänta 3 timmar i Kalmar!!! Innan affärerna öppnat så det var inte kul...
Kom fram till stugan vid 1 tiden. Underbart! Solade och dansade runt i bikini för mig själv haha... finns absolut INGEN som kan se en där =) Kvällen tillbringades på Lammet och Grisen utanför Löttorp! SÅÅÅ GOTT!!! Det var vi och Eve och Henke...en superbra kväll som avslutades i stugan innan man mätt gick och la sig =)

LÖRDAG:
Åkte hem från Öland till Kristvallabrunn. Daniel skulle hjälpa sin pappa i EN HALVTIMME...denhalvtimmen varade i 2,5 timmar... men jag vilade med en liten Leo på magen ett tag och sen lekte jag med galna Lotus med...som fick ett epilepsianfall med...fy tusan vad rädd jag blev...riktigt otäckt var det! Man kunde inte göra nått annat än att sitta och hålla om honom tills det gick över =(.....sen var han lika galen igen som tur var :) Sen stressa hem och fixa till sig innan vi åkte till Målilla. Fika hos lilla mamma, sen Speedway GP! Förutom de hårda "bänkarna" man sitter på så var det skoj. Sen blev det att sova i bilen tills man kom hem och fick krypa ner under sitt mysiga varma duntäcke....:)

IDAG: Daniel jobbar och jag sov länge och funderar hur man ska lägga upp städplanen haha...Får bli ett rum i taget, med början i köket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0