Headache

Har fortfarande huvudvärk. Förstår inte.. varför går det inte över? Känns lite som innan man får feber i kroppen, fast mest i huvudet. Sover dåligt på nätterna med, så man är ju som en zombie!

Vilken tur att jag fick hoppa in lite akut på Munksjö idag. De behövde lite extra städning så jag fick ta den och då behövde jag bara jobba till 12...vilket var underbart :)

I morse när jag skulle cykla till jobbet så står inte cykeln där! Hann tänka en massa innan jag kom ihåg att jag ställde den utanför Friskis i fredags innan massagen...efter det fick jag skjuts av Eve, sen glömde jag den där cykeln hehe... men nu är den hämtad också.

På måndag har jag tagit ledigt. Jag ska följa med Hannah och Elias på babysim! Stackars Hannah kände sig utanför med de andra snobbmammorna som bara hjälpte varandra och inte ens hälsade på Hannah...så jag får göra en liten insats där hihi...bara kul ju... att se små bebisar simma omkring....eller...hmm...kanske inte simma omkring men ändå...!

Igår kväll hjälpte Daniel mig med kvällsjobbet, annars hade det tagit 4 timmar...han är en riktig goding! Efter det köpte vi lite chokladtoppar och coca, sen såg vi "Walk the line"...... Myyyyyysigt! Så länge sen man såg en bra film och bara hade det mysigt....

Imorgon: Jobb Emmaboda, kvällsjobb dagis
Fredag: Jobb flyttstäd, Umgås med Hannah och Elias
Lördag: Kalmar på fm med Jenny och Elize, kalas kl 15.00 för Petter, 25 års fest för Casse på kvällen
Söndag: Tror Daniel jobbar så får väl bli lite städning här hemma och mycket vila :)

By the way...im feeling a bit better now

Jag vill åka iväg. Daniel tror inte att jag kan spara ihop till en Nya Zeeland resa...men han ska få se! Drygt att betala in restskatten på 8500 bara!!! Men nu är det gjort...där rök den lönen.Bara att börja om...

Tänkte på Matilda idag när jag var på Munksjö. Vi var ju där och sökte jobb ihop för 3 år sen! Hon ska snart åka till New York på shoppingresa.... lyckost! ----->Matildas blogg<------

Nu ska jag vila huvudet...//E


Kommentarer
FjortisMatilda

sedär ja.. nu får jag massa besökare igen.. nu ska jag bara länka tillbaka också! =)

2008-08-27 @ 15:41:41
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0