BLÄ

Allt känns blä just nu. Men istället för att sitta och gråta ögonen ur mig jobbar jag som en idiot istället...hjälper faktiskt. Man hinner inte känna efter eller tänka på jobbiga saker alls!

Idag blir det sammanlagt 12 timmars jobb....härligt....

Dagens pluspoäng:
-"Är jag i vägen?"
-"En vacker kvinna är aldrig i vägen.."

Ojojoj, vad jag var uttorkad på komplimanger, jag log nog halva dagen...

2 dagar till sen är det helg igen. Då ska jag till min lilla mamma... hon hade bakat en ny sorts chokladkaka som hon ville att jag skulle smaka på.... det ser jag fram emot. Och att bara vara där hemma ser jag också väldigt mycket fram emot. Skönt.

Dagens minuspoäng går till:
Getingen som stack mig i nacken! Men nu är den DÖÖÖÖÖD....muhahahaha........

saknar


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Tack så jätte mycket =)

2008-08-20 @ 19:25:10
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0