119

119 dagar till julafton. Snart får man börja köpa julklappar! För jag vill inte va ute i sista sekunden som vanligt. Om man åker til Ullared i september så är jag nästan säker på att de redan har tomtarna uppe! De brukar vara tidiga med sånt.

Har huvudvärk så in i bomben. Vill inte försvinna...började igår förmiddag sen har jag knaprat piller men nu vill jag inte ta fler tabletter! Bara att stå ut tills det går över...

Skulle vilja vara HELT ledig i några dagar utan NÅGONTING planerat så man kan göra precis det man känner för! Men när kommer det att hända? Vi har planer fram till oktober... man hinner inte allt man vill och att umgås med alla man vill umgås med. Tråkigt. Hoppas det lugnar ner sig framåt hösten.

Nu skulle Daniel lämna paketet till Marcus å Mikaela med ett litet klädesplagg till Liam liksom..köpte det för över 3 veckor sen!!! Nu får de det....hoppas att storleken passar nu bara! =)

Vila lite nu innan man ska gå och städa golv...//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Tack så jätte mycket...den va jätte gullig =) Den kommer passa jätte bra, tror till och med att han kommer kunna ha den en två månader till! Kram

2008-08-26 @ 17:30:44
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0