Pension

Först lite gnäll... Ont i axlarna och supertrött.... tung i huvet och lite gnällig. Daniel slipper höra mig gnälla, skönt för honom... men ni slipper inte undan!

Vi ändrade våra pensionsval för några veckor sen, men det var inte bra tydligen...så nu har vi  bytt tillbaka! Och jag hatar sånt där, fattar inte ett skit... men tur att nån i den här lägenheten är insatt hehe...

Orkar knappt lyfta fingrarna.... ska sova tidigt ikväll...sov dåligt inatt, var inte trött...men det kommer nu istället.

Idag var jag ute med Niccie i över en timme, det var så underbart väder och jag fick vårkänslor...härligt!

Mina nya idoler är i alla fall damerna från Rent Hus. De är underhållande att kolla på haha...
image48

Ne nu somnar jag snart...ska äta lite lasange innan jag kryper ner i bingen! Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0