oinspirerad

Idag vaknade jag med feber och huvudvärk. Kändes inge bra.

Jag har inte fotat på länge nu. "Orkar" inte...för det är ju rätt ansträngande att ta fram kameran ur ryggsäcken, ta några bilder och plugga in i datorn och föra över....jaaa alldeles för jobbigt! Phu...blir andfådd nu.... får skärpa till mig, men inte idag, för idag är jag sjuk.

Erykah Badu kommer till Berns i Stockholm i juni. Jag kanske ska dit! Emmelie å Jossan kanske ska gå och i så fall går jag med. Bara ett problem..biljetten är dyr. 650 spänn! Its a robbery... men det får det va värt. Blir ett Once in a alifetime moment....

vila.


Kommentarer
Matilda

haha jag kommer ihåg när du var och hälsa på mej ( när vi bodde i lägenheten vid sporthallen) då fick jag låna en av dina Erykah skivor. Så för ett tag sen laddade jag hem dom och nu varje gång jag lyssnar på dom är det nostalgi på hög nivå..

2008-04-07 @ 19:33:33
URL: http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0