Kallt kaffe

Jag är väl lite efter som vanligt, men nu vet jag vad Frappe är...kallt kaffe! Hur kan man betala för det...? Äckligt.

Jag fick i alla fall en kaffekick igår... först var vi ute hos Dannes päron. Det var SOL och jag satt i solen rätt mycket. Jag bytte till sommardäck på bilen med. Ok, Daniel hjälpte till lite han med... sen fikade vi och jag drack kaffe med irish cream i..åååh så gott! Åt en jättegod kladdkaka med vit choklad och senare åt vi god middag med. En mumsig stek. Det satt fint... i alla fall så när jag kom till jobbet sen så var jag pigg och glad, men efter nån timme så känns det som att jag ska somna så ag börjar dricka pago, sen vatten, sen gjorde Sanna en bananshake som vi delade på och sen börjar jag hinka i mig kaffe....shit vad min kropp är kaffekänslig! Jag började typ kallsvettas och prata och skratta jättemycket och blev skakig i kroppen. Vad är det för gift ni människor dricker vareviga dag?? Halvläskigt!

Jo så att.....eehh.... vi var ju som sagt ute i Kristvallabrunn igår då va. Och Daniels mormor och moster var där med. De är jättesnälla och bra på alla sätt, MEN..... De är såna där som känner av om det är spöken i närheten. Daniels moster är "utbildat medium" och hans mormor bara känner sånt där och hans mamma tror ju på det... så inatt har jag drömt om SPÖKEN! Har sovit oroligt och när jag vaknat från mardrömmarna så har jag kollat ut i hallen och min vilda fantasi säger att det står nån där fast jag VET att det bara är klädhängaren.... de kanske kommer hit idag. Då får man se om man har ghosts in da house... men det tror jag inte. Jag vill inte ha med sånt där att göra egentligen! Men får väl låta dom ha sitt roliga :P Man blir ju nyfiken på det fast man inte vill...  säger senare hur det gick.

Igår kväll var vi hos Fredrik å Annelie en sväng, kollade på Talang bl.a....trevligt!

Frukost time...


Kommentarer
Annelie

Du får berätta sen hur det gick på spökbesöket sen..

2008-04-05 @ 18:27:28
Elina

vaddå, är det bara kallt kaffe..? ;o

2008-04-05 @ 22:05:40
URL: http://trefoil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0