I am pissed!

Usch säger jag bara... först den där kärringen på jobbet som jag hatar! "Har ni ingen lättöl?!" Nej, den är slut tyvärr....VA?!! Slut???? Ja SLUT din dumma feta fula bitch.... tur att jag inte sa vad jag tänkte... hon är inte omtyckt bland oss som jobbar, hon gör inget annat än att vara otrevlig JÄMT...hur orkar hon med sig själv? Hon tror hon är så snygg med....fyyyyy usch.....!

Så när Danne, Mickis å Marcus kom in hade hon precis gjort mig sur, så jag ber om ursäkt om jag inte va på jättebra humör!

Nu när jag kommer hem börjar jag snacka med Emmy, min kära syster, på msn och efter ett tag säger hon att mamma kom hem å var ledsen för den där gubben hade gjort slut....alltså.....jag blir så arg! Jag vill slå någon hårt i magen!

Nu ska jag lugna ner mig....later....
image66


Kommentarer
Stefan

Behöver DU någon att spöa skiten ur så ska DU använfa mig !!!

2010-10-12 @ 16:02:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0