Duffy-Mercy

 I fredags sa vi adjö till Sanna med ett litet party hos henne.
Jag och Malin åkte in till Kalmar sen, men vi gick inte in nånstans, men det var trevligt ändå hehe

Igår var det bilar bilar bilar! Här kommer lite snyggingar...


Fidde---->

Jag och Annelie tog en fika. Jag blundade ordentligt på bilden haha...

Daniel och hans brandmän-vänner hade en övning inför åskådare. De skulle rädda en nisse i en bil genom att klippa av taket.


Sedan försökte Malin och jag hitta något att göra på kvällen, men vi gick till Martin å Hanna tills någon skulle höra av sig om nått var på gång, men vi segade till och jag gick hem och gick ut med Niccie och sen blev det sängen för mig! DÅ hörde Jimmy av sig hehe.. men då orkade jag inte nånting :)

Nu är Daniel ute på sitt tredje larm denna veckan tror jag..jag ska ut och gå med syrran så fort hon har bokfört klart!

Ha en skön söndag!



Kommentarer
Annelie

Roligt igår... Mysigt med fika... O tack för hjälpen med Niccie!! Ses i veckan???
Måste prata om valborg med jööö.. ;)
Puss o kram

2008-04-27 @ 18:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0