Cry me a river

Nu har jag pratat med min goa mamma en lång stund. Det börjar blir seriöst med den där mannen nu, roligt för henne. "Jag är lite kär å galen" hehe... sen pratade vi om pappa och så grät vi lite. Dumma jag som började tjuta då började hon med... men man önskar att pappa skulle bry sig lite mer om oss barn. Lyssna på oss och bry sig om våra vardagliga liv... men men, det är som det är. Man får hoppas det blir bättre.

Henke är hemma nu, men han hade fortfarande lunginflammation. Får lite uppdateringar från Eve men ni som känner honom kan ju höra av er till honom. Han kan behöva lite uppmuntran.

På söndag fyller Emmelie 25 och Jenny 23..Grattis i förskott girls!


Nu är det snart sängen för mig...TRÖTT!
Ha det bra mina vänner...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0