Bättre

Henke är på bättringsvägen. Hans sänka hade legat på över 100! och den ska va på 4...nu låg den på 44 så det är ju bättre, men ändå... man blir ju orolig. Läskigt när det är hjärtat det handlar om också. Skriver mer när jag hört mer från dom.

Dietorelle toffee är FÖR goda. Var bara tvungen att säga det. Så...kan ni ge mig en årsförbrukning nu när jag sa det? :) Funkar ju för Anders Timell...

Skulle börjat vid 12 idag, men 2 praktikanter är ju för duktiga så jag behövs inte...=P Men ska snart dit och jobba kvällen. Vi åkte ut till Anders förut med en blomma för han fyller år idag så bjöd han på mat.

Nu ska jag kolla klart på Ellen DeGeneres, hon är bäst...!


Kommentarer
Matilda

skönt att höra att han är lite bättre iaf.. ja det är verkligen läskigt när det har med hjärtat att göra..

2008-04-16 @ 19:12:43
URL: http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0