Äntligen vår

I helgen var vi till största delen ute i Kristvallabrunn hos Anders å Annica å djuren....=) Sen åkte vi till "vitsippestället"...helt sjukt fint. Tyvärr glömde vi kameran, men Danne tog några bilder med mobilen, men dom har ju inte jag tyvärr...men man måste ändå uppleva det stället själv för att fatta hur fint det är! Till och med Anders sa att det var fint och sånt hör man inte ofta från honom hihi.... i lördags kväll hade vi lite grillkväll hos AoF, spelade lika par leka bäst också hehe...trevligt!

I söndags tog Eve å jag en promenad i solen. Det blev några pauser på vägen för det var så fint så man ville stanna å titta hela tiden hehe...tog några bilder med mobilen.
image54
image55

Nu ska man snart iväg å jobba lite igen. Körde heldag igår, jag var helt slut när jag kom hem haha... inte van att jobba 10 timmar, snarare 6....

Ut och njut av solen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0